lørdag 22. september 2012

jeg tenkte at jeg må klare å blogge en gang i uken. Morgen er min, det er sol, nå har vennine mine kommet med kras kritikk om min blogg. Bilde var dårlig, tittelen var pompøs. Kanskje er det sånn jeg er!
Egentlig! egentlig tenker jeg at jeg står foran en stor utfordring, lag en blogg som skal være personlig, uten å være det. Når man prøver å gi et bilde av seg selv kanskje er det et annet som kommer fram.
Men hvor mye av meg vil jeg dele?

Jeg skrev en presentasjon av meg selv nå må jeg bare bearbeide den slik at den får plass i format.

1 kommentar:

  1. Det første er en god plan - akkurat det jeg anbefaler alle PPU-bloggere.

    Bildet er ikke dårlig. Bildet er deg. Bloggen din er fin.

    Tittelen er i hvert fall ikke pompøs. Den er nøytral, åpen - nesten ydmyk. Alle synger med sitt nebb. Vi ytrer oss i ulike sammenhenger og formater. Noen av oss trener på i blogger å formidle og ytre: noe vi undres over, noe vi står for, noe vi håper kan gi gjenklang hos andre - både faglig og personlig.

    SvarSlett